Djedović se zahvalio organizatorima, te izrazio zadovoljstvo što je okupljen ciljani skup učesnika koji mogu napisati veoma dobru zajedničku priču. Također, iskoristio je priliku da predstavi svoju kompaniju i kaže na koji način dodaju vrijednost društvu.
Kompanija EURO-ROAL dolazi iz grupacije Hifa-Oil Tešanj i smatra se lokomotivom grupacije koja broji 15 kompanija. Kompanija je osnovana 2010. godine u Matuzićima, opština Doboj Jug. Rast kompanije doveo je do toga da je 2013. otvorena poslovnica u Hadžićima, 2014. u Cazinu, 2020. u Zagrebu, te 2022. u Podgorici.
Danas, kompanija EURO-ROAL ima 95 uposlenih koji rade za 900 aktivnih kupaca nudeći cca. 25.000 artikala.
Djedović je istakao kako je vizija kompanije “Biti regionalni lider u ponudi i distribuciji obojenih metala kao i sistema za arhitektonske –građevinske sisteme, te zadržati brzinu, fleksibilnost i kvalitet koji posjedujemo u nastupu prema kupcima, uz poštivanje i zaštitu interesa naših zaposlenika, poslovnih partnera, vlasnika, kao i šire društvene zajednice.”
Zatim je kazao sa kojim se sve izazovima u poslovanju susreću na putu ostvarivanja vizije. To su, kako je kazao, najčešće: nedostatak roba i sirovina, enorman rast cijena na berzama, pad potražnje na domaćem tržištu, radna snaga uposlenih u branši, proizvođači otkazuju narudžbe zbog nedostatka sirovina, rast prodaje u industriji, pad prodaje u građevinarstvu,…
Kako se boriti sa izazovima? Iz Euro-Roal-a preporučuju nekoliko stavki: obezbijediti alternativne dobavljače, optimizacija zaliha u narednom periodu na osnovu potreba i procjene kupac, zajedničko planiranje sa kupcima, fokus na partnerskim odnosima kroz projekte, obezbijediti stabilnu naplatu, ponude davati uz klauzu “moguća promjena cijena”, obezbijediti dovoljnu količinu zaliha po konkurentnim cijenama, kvalitetna tehnička priprema i podrška kupcima, poboljšanje kvaliteta umanjenjem rekamacije i škarta, One-stop shop,…
Na kraju, Djedović je zaključio kako je najvažnije praviti dobre ekipe, ekipe koje daju rezultate i koje su spremne za ozbiljne priče, te da je važno ulagati u ljude, kvalitetne materijale i dobru opremu.
Prisutnima se zatim obratio, vlasnik grupacije Hifa-Oil Tešanj, Izudin Ahmetlić koji je, između ostalog, kazao da će velike promjene koje se trenutno dešavaju napraviti filtriranje koje će preživjeti samo najžilaviji. “Budite lavovi, žilavi lavovi!”, poručio je Ahmetlić.